Как продавать товары через Фейсбук. Советы продаж на Facebook
28.02.2024 - 2 645

Як продавати через Фейсбук

Від KotBig

Наша головна мета розповісти вам, як продавати через фейсбук. Використовуючи прості поради, а також рекомендації. Підбір соціальних мереж для продажу, взуття або одягу. Де краще на сторінках чи групах і що краще підійде до тієї чи іншої соціальної мережі.

Основні моменти: як продавати через Фейсбук

Перш за все розглянемо пару варіантів, вони вам дадуть розуміння як продавати через Фейсбук. І розпочати свій шлях для здійснення продажів.

Як вибрати тематику, щоб продавати через Фейсбук

Тематика досить значний етап вона надасть вам хороший шанс стати успішною людиною. А також речі, що потрібні через соцмережі та користуються популярністю. Це жіночий одяг чи інші шмотки. Або навіть засоби для збирання кухонь. Також непогано продаються смарт годинник.

Як продавати: аудиторія на Facebook

Щоб активно реалізувати продукцію. Через майданчик FB потрібно зібрати зацікавлену аудиторію. Продукт можна розміщувати з особистої сторінки, на якій активна аудиторія.

Групу для продажу: Obmintovariv.

Найдите аудитория в Фейсбук

У співтоваристві повинні бути присутніми продавці та покупці. Тоді у вас з’явиться ще шанс продати. Навіть не величезний паблік може наприклад продати ваші аксесуари. Головне — це якість передплатників та активність аудиторії.

Час. Навчитися обирати

Правило, що потрібно дотримуватися. Це час для здійснення публікацій. Вивчіть потенційну публіку. Коли вона найактивніша. І робіть пропозиції саме в ту мить.

Время для продаж, когда публиковать товары

Ви продаєте одяг взуття та аксесуари. При потрібному підході ви отримаєте чимало відгуків. Наприклад, фахівці рекомендують публікації в проміжку, з 10 до, 12 і ввечері близько 18 годин. Це оптимальне рішення для споживачів.

Як продавати через Фейсбук: опис

Детально описуйте що продаєте. Але слідкуйте за тим, щоб не було надто багато тексту, не треба писати зайвого.

Для посту достатньо описати розмір, і назву. Допустимо “GUCCI Сандалі Жіночі”.

У деяких випадках можна вказати більше інформації. Що у вас в наявності, та кольору. Напишіть, як зв’язатися з вами.

Фото товарів – які публікувати

Непоганим варіантом насамперед той, де зображення демонструє його повністю, з багатьох сторін. На одній фотографії неможливо показати загальну картину, для цього потрібна пара.

Дуже важлива якість. І по можливості на красивому тлі, іноді фон, наприклад, фарбують декоративними об’єктами для антуражу.

Радимо доповнювати декілька знімків. Так ви надасте насамперед більше правильної інформації і вам не ставитимуть зайвих питань.

Зрозумілі відповіді клієнтам

А також обов’язково відповідати на вхідні повідомлення якнайшвидше. Робіть це грамотно та ввічливо. Перш за все, ваш клієнт повинен отримувати відповідь. Це допоможе зберегти покупця.

Насамперед конкуренція дуже велика і знайти схожий або навіть за однаковою ціною речі дуже просто. Тому чіткий зворотний зв’язок дуже важливий.

Як знайти групи, щоб продавати.

Obmintovariv має багато продавців. Вони продають дрібнички та багато іншого. Тут кожна дівчина знайде що шукала. Ми намагаємося працювати на якісну спільноту. Щоб ви реалізували продукцію за допомогою спільноти.

Торгово-обмінний майданчик Obmintovariv дає можливість продажу. Для реалізації насамперед із власного сайту. Дошка безкоштовних оголошень для обміну речами по Україні. Надасть вам потрібних відвідувачів. Також наявність активних користувачів на майданчику забезпечить додатковий потік.

Поради та рекомендації

  • Відповідна тематика
  • Зацікавлена аудиторія
  • Навчитися підбирати момент, коли продавати
  • Інформуючий опис
  • Якісні фото
  • Швидкі та зрозумілі відповіді замовникам

Де краще продавати Фейсбук чи Інстаграм

Є товари, що краще постити на Facebook, але існують і такі, що підійдуть для Instagram. Якщо ви продаєте взуття, то його непогано реалізовуватимете в Instagram. А ось електроніка або аксесуари добре розходяться і на FB.

  • Велика відвідуваність майданчика понад 53% в Україні
  • Гарна конверсія для в межах 64%
  • Платоспроможна контингент

Пам’ятайте, що головним буде вибір правильної продукції, що буде цікавим для користувачів. А щоб це зрозуміти можна спочатку розмістити свої пропозиції відразу на двох платформах.

Використовуйте каталог Facebook

Наприклад, метод, який ми рекомендуємо, це створення каталогу Фейсбук. У ньому вказати опис ціну та фотографію.

Кількість можна заповнити достатню. Його вистачить задовольнити потенційного клієнта.

Для початку перед створення, додайте наприклад найактуальніший. Цей каталог корисний ще тим, що його, наприклад, можна рекламувати.

Це рекомендації, можливо, вам допоможуть продавати на Фейсбук.